Pages

Ahad, 17 Jun 2012

Unifi..Kau Kecewakan Aku...!!!

Views As Salam semua,

Petang ni nak update blog, nak luahkan rase tak puas hati dengan salah satu syarikat telekomunikasi kat Malaysia ni. Sape lagi kalau bukan TM. Sebenarnye aku memohon unifi ni dah lame dah, rasenye tahun lalu lagi. Memandangkan tempat aku tinggal ni belum ade perkhidmatan unifi maka dorang letaklah name aku kat dalam senarai menunggu...ok nak di jadikan cerite bulan lalu mereka beritahu aku service dah ade kat tempat aku lagipun pada mase tu tengah promotion dimana aku tak perlu membayar RM200 untuk caj pemasangan..
Ok..bab pemasangan tu dah ok, masalah sekarang ni telefon tak boleh gune sebab menurut ejen kontrak yang datang untuk pasang Unifi tu, modem tak 'ngam' kene tukar dengan yang lain..ok lah janji esoknya nak datang tapi tunggu punye tunggu habuk pun xde..Keesokan harinye kol balik orang tu, sekali lagi die berjanji akan datang hari tu tapi sama gak macam hari tu...aku berfikir mungkin die sibok sangat kot..takpelah nanti kol balik..selang beberapa minggu kol balik pastu die janji lagi, pun sama gak...sampai ke hari ni masih tak datang-datang. 




Bukan ape, aku tak marah kalau die sibok sangant dan tak boleh datang tapi janganlah janji kosong dengan orang. Masa nak promote unifi ni bukan main hari-hari kol tanya nak ke taknak sampai sanggup datang rumah malam-malam. Tapi setelah semua dah selesai, dah pakai unifi macam ni la pulak servis dorang servis yang sungguh melambangkan betapa teruknya syarikat besar TM ni...Insyaallah dalam mase terdekat ni aku nak terminate servis ni, lebih baik pakai broadband..




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

0 ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Sila tinggalkan Komen Anda Disini...!!!

/> /> />