Isnin, 6 Januari 2014

Aku yang dulu bukanlah yang sekarang...

Views Assalamuallaikum...

Dah lama sangat tinggalkan blog ni kan, hampir terlupa yang blog ni wujud.
Apa-apapun hari ni admin nak karanglah ayat-ayat sepatah dua kata dalam blog ni.

Tengok entri macam lagu Tegar pulak kan, sebenarnya takde kene mengena pun lagu tu ngan entri admin
hari ni. Cuma admin merasakan kehidupan admin dh semakin berubah sejak beberapa tahun ni.
Nak cakap berubah menjadi kaya tu tak lah sebab admin sekarang pun masih dalam pergelutan
untuk menaikkan taraf hidup admin.

Apa yang admin maksudkan ialah perubahan dari segi kematangan fikiran. Tahun 2013 merupakan tahun yang amat mencabar admin, ye lah pelbagai dugaan admin tempuh. Tapi alhamdulillah admin dapat menanganinya. Walaupun tak semua dapat diselesaikan tapi sekurang-kurangnya dapat meringankan beban admin ni.

Tahun ni admin berharap sangat segalanya akan berubah, saban hari menanggung perit sampaikan kesihatan terabai. 

Ok lah sampai sini je lah karangan admin har ini, admin tak ade topik sebenarnya. Insyaallah admin akan terus mengupdate blog ni kalau diizinkan Allah...

Terima Kasih...




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

/> /> />