Khamis, 14 Jun 2012

Lai...lai...lai..mali...mali...mali...mulah...mulah..!!!

Views


Tengok tajuk entri ni mesti korang ingat aku nak jual barang kan..?? weiii...agak2 la bro, yang sebenarnye petang tadi mase aku tengah kemaskan barang kat dalam stor kat tempat keje aku, adalah sorang  mamat ni bawak aku pergi scan barang..


Terkejut jugak aku, scan harge kat dalam stor..rupe2nye mamat ni tengah carik barang stock clearance...nak tahu berape harga yang HQ turunkan..?? satu ringgit satu helai...mak aiii, murah gila. Aku tengok harge asal baju kanak2 RM23, ni betol2 lelong ni.



Stor makin lame makin ramai org, bukan nk kemas barang tapi nak hancurkan stor ade la...
Bersepah sana sini...giler ke ape dorang ni. Yang terok mengemas nanti sape..?? aku jugak.
Nasib baik sempat ambil beberape helai kalau tak, habuk je la yang dapat...




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

0 ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Sila tinggalkan Komen Anda Disini...!!!

/> /> />