Isnin, 11 Jun 2012

Saman oh saman...

Views

Tengah daftar untuk myportal.gov tadi, tiba-tiba aku teringat satu peristiwa yang berlaku dulu. Masa aku masih bertugas kat Bukit Rimau Shah Alam dulu...


Untuk mendapatkan kepastian aku bukak la portal myeg, masuk kat portal jpj..sign in pastu..alamakkkkk..!!!!
Rupanye saman tak bayar lagi, patutla masa nak renew roadtax tu lama sangat tokeh kesdai motor tu settlekan, rupanya saman masih tak bayar lagi..




Tapi pelik la, macam mana tokeh kedai motor tu boleh lepas..???
Mesti ade undertable bussiness ni..kalau tak mustahil boleh lepas. Apa2 pun aku kena jugak pegi kat JPJ yang berdekatan untuk cek status aku takut nanti masa nak renew roadtax nanti ade masalah pulak...

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

0 ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Sila tinggalkan Komen Anda Disini...!!!

/> /> />