Isnin, 4 Jun 2012

Leggings Bukan Sejenis Seluar...

Views Assalamuallaikum,


Hari ni nak citer sikit pasal pakaian..mesti terkejutkan. Apa ke halnya citer pasal pakaian ni, takde citer lain ke..???  Sebenarnya ianya mengenai seluar pompuan yang dikenali sebagai 'leggings'. 



Sape yang tak pernah pakai leggings, bagi pompuan masa kini legging selalu mereka pakai tak kiralah nak bershopping ke, bersukan ke atau kemana sajalah..namun tahukah anda semua bahawa leggings tu bukan lah pakaian untuk kita raga kan sebaliknya ia merupakan pakaian dalam wanita..




Haaaaa....tak caya ek...mari kita lihat video kat bawah ni mengenai pendapat orang barat mengenai leggings ni..



Sebenarnya bukan semua orang sesuai pakai legging ni sebab ianya mengikut bentuk badan seseorang...kalau badan die lawa...lawa lah...kalau badan macam tong dram sorry to say lah...buruk nampaknye...


Apa-apa pun kite ni orang Malaysia, so sendiri mau ingat....


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

1 ulasan:

Assalamualaikum
Sila tinggalkan Komen Anda Disini...!!!

/> /> />