Rabu, 20 Jun 2012

Nape keluar darah ni..??

Views Terkejut besar tadi...nasib baik kene sakit yang tak berape teruk...Pergi klinik mintak cek doktor tapi segan sebab tempat sensitif. 





Mujurla cume luka biasa je, doktor nasihatkan saya untuk makan makanan seimbang. Ubat dah bagi tapi takut nak guna sebab ubat tu bukan untuk makan tapi sebaliknya untuk dimasukkan...hahahaahaha mesti korang dah fikir yang bukak2 kan...


Tengok dalam dua tiga hari ni kalau masih berdarah kene jumpa balik dengan doktor sebab takut penyakit lain la pulak...

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

0 ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Sila tinggalkan Komen Anda Disini...!!!

/> /> />