Ahad, 27 Mei 2012

Lif Oh Lif...!!!

Views Mencemaskan..itu yang dapat digambarkan dalam kejadian lif rosak petang tadi.
Nasib baik lambat sikit kalau tak mesti dah naik lif tu..


Sejak kebelakangan ni sering saja lif tu rosak, membahayakan keselamatan penghuni kat sini...cuba bayangkan kalau kanak-kanak yang tersekat kat dalam tu,,?? dah la ruang dalam tu sempit, mesti sesak nafas kan..



Hati berdebar-debar takut kalau-kalau orang yang tersekat kat dalam lif tu anak aku sebab die dah keluar bermain.




Apa-apa pun dia harapkan pihak berwajib sila lah ambil tindakan, jangan nanti ada yang dah mati baru nak bertindak..


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

0 ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Sila tinggalkan Komen Anda Disini...!!!

/> /> />