Selasa, 29 Mei 2012

Tak de hadiah di hari perkakahwinan mu...

Views

Esok dah 30hb, lusa adik aku dah nak kawen. Nampaknya aku tak dapat nak balik tengok dia kawen...sedih...dah la hari tu adik aku sorang tu kawen aku tak datang kali ni adik pompuan aku kawen aku tak dapat datang jugak...


Sorryla...bukan taknak datang tapi banyak sangat masalah sampai tak dapat nak datang..Dah janji tapi tak dapat nak kotakan janji...hadiah pun takde ni nak bagi, tentu dia kecik hati kan....


Pelik kan..satu-satunya adik pompuan aku tapi tak dapat datang di hari perkahwinan die....





Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

0 ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Sila tinggalkan Komen Anda Disini...!!!

/> /> />