Pages

Rabu, 16 Mei 2012

SELAMAT HARI CIKGU...

Views Terkenang zaman persekolahan dulu2, pahit manis semua ade...pendek kata zaman tu la zaman kegemilangan, seronok menikmati hidup sebab masalah belum lagi menimpa...maklumlah semua benda ibu bapa yang setel kan...betol tak..???


Aku masih ingat lagi kalau kerja rumah tak siap macam2 lah alasan tak nak pegi sekolah sebab takut kena rotan cikgu...buat2 sakit perot pastu muntah2...padahal tu semua trick je tu....


Seteruk2 kesalahan yang pernah aku buat kat sekolah dulu ponteng kelas je, tu pun kelas english sebab takreti nak cakap omputih...lagi pun cikgu selalu soal aku dengan soalan english.


Kalau nak citer satu persatu, tak muat dalam blog ni...panjang sangat perjalanan pahit manis zaman persekolahanku ni...


Tapi bila dah tua2 ni baru terfikir dan menyesal sebab tak belajar betul2...dan kesannya dapat dirasai sekarang ni...apa2 pun semua dah terlambat..


Namun rasanya tak terlambat untuk aku berterima kasih pada semua guru2 yang pernah mengajar aku selama aku bergelar seorang pelajar...sorry la sebab selalu menyusahkan korang semua..semoga cikgu2 sekalian dapat memaafkan aku...

SELAMAT HARI GURU



Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

0 ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Sila tinggalkan Komen Anda Disini...!!!

/> /> />