Pages

Selasa, 22 Mei 2012

malu aku...

Views Sedang asyik layan tenet, tetiba orang rumah aku datang dekat aku. Senyum2 kambing...kelihatan anak sulung aku tergelak2 kat luar..

Aku tak menghiraukan sangat sebab sedang asyik baca kosmo online..orang rumah yang duduk sebelah aku cuba mengalihkan pandangan aku pada sesuatu....aku turutkan juga...haaaaaaa....alangkah terkejutnya aku, benda tu dah lama hilang entah mane aku campak dulu. Macam mana boleh terlepas kat anak aku..eeee..malunya aku..



Patutla kat luar tu gelak tak habis-habis..rupa2nya sedang baca diari aku masa aku muda2 dulu, masa aku tangkap cintan dengan orang rumah aku....semua aku tulis kat dalam tu..macam mana boleh terlepas ni..
Sesekali orang rumah aku baca ayat dalam diari tu, kalau perlahan takpe ni kuat pulak...malu aku...

Malunya....

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

0 ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Sila tinggalkan Komen Anda Disini...!!!

/> /> />