Rabu, 9 Mei 2012

Betul tak aku cakap ni..??

Views Aku betul2 rimas duduk kat area ni, mana taknya kiri kanan depan belakang sume orang asing..dah macam berada kat negara dorang pulak. 


Dorang ni pulak dah di beri kebebasan berada kat negara kita ni pun ada yang buat dajal, mencuri, merompak dan yang paling dasyat merogol dan membunuh..


Alahai Malaysia...sampai bila ko nak jadik macam ni, tau la baik sangat tapi endingnya nanti ko tau la apa yang akan jadik..sekarang ni dah nampak dah kesan2nya..

Jangan hairan nanti suatu hari dorang nak tuntut hak2 dorang pulak kat sini..nanti pada masa tu semuanya dah terlambat...dorang ni yang akan memimpin negara kita ni pulak...


Bangun la weiiiii....

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

0 ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Sila tinggalkan Komen Anda Disini...!!!

/> /> />