Isnin, 2 April 2012

Apa!!! Visit tak jadi!!!

Views
Setelah beberapa hari ni bertungus lumus membuat persediaan untuk visit bos 'besar' ni, akhirnya 
visit cancel pulak...

Tak adil rasanya bila semuah dah perfect, dah buat cantik2 tup...tap...tak jadi datang la pulak..
Tapi takpe la...dia kan bos...suka hati dia la nak datang ke tak...esok2 kalau aku jadi bos mungkin macam tu  kot...hahahahaha...

Apa2 pun dah tiba masanya untuk aku merehatkan badan dari keletihan dan kelesuan...bila rasanyaaku boleh cuti panjang ni...????


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

0 ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Sila tinggalkan Komen Anda Disini...!!!

/> /> />