Pages

Isnin, 30 April 2012

Al-Fatihah...

Views Tengah blogwalking tadi aku tersjumpa satu blog yang memaparkan kisah 28 april tempoh hari, yup betol..BERSIH...Perhimpunan yang dianjurkan kononnya secara aman tapi apa yang dapat dilihat cuma keganasan dan kemusnahan. Ada sesetengah pihak mengatakan ianya sengaja diprovok oleh satu pihak dengan sesuatu tujuan.


Ok...lupakan semua tu..apa yang aku ingin katakan sini ialah mengenai insiden yang berlaku sekitar SOGO iaitu  mengenai kereta waja polis yang melanggar perusuh bersih ni...Dalam blog tu mengatakan 5 orang telah di rempuh dan 2 orang telah cedera parah dan seorang yang cedera parah tu telah meninggal dunia...dari apa yang aku baca kat dalam blog tu lelaki yang meninggal dunia berasal dari negeri Sabah....haaa....terkejut aku...rupa2nya lelaki tu senegeri dengan aku..


Kecewa juga aku apabila mengetahui perkara ni, tapi kata orang malang tidak berbau, ajal maut Allah yang tentukan..Mesti ada sebab kenapa dia sertai BERSIH ni, setahu aku rakyat Sabah ni dah cukup bersyukur dengan kepimpinan sekarang ni...


Apapun marilah kita sedekah kan Al-fatihah buat beliau...


Al-Fatihah..

ISMAILY BUNGSU

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

0 ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Sila tinggalkan Komen Anda Disini...!!!

/> /> />