Pages

Rabu, 25 April 2012

Rindu..!!!

Views Hari cuti yang membosankan...takde aktiviti nak buat , duk rumah je sambil layan facebook..
Sambil layan terpandang pulak kat sebelah kiri bawah tu...huhh abang aku pun tengah online..


Terasa nak nak tengok pulak profile die...dah lama tak jumpa, seingat aku dah dekat4 tahun kot..
Klik kat album die terjumpe pulak gambar lama abang aku tu...kalau di bandingkan gambar tu dengan wajah die sekarang ni sungguh jauh beza...terasa amat pantas masa ni berlalu...





Sesekali aku terkenang pulak zaman remaja..zaman persekolahan..terasa seperti inging kembali ke zaman tu..tapi mustahil kan..


Dalam usia yang semakin meningkat ni baru aku sedar betapa berhaga sekali setiap masa yang kita lalui...masa tak akan kembali lagi dan bila aku mengimbas kembali setiap detik yang aku lalui ni sungguh menyesal sekali...menyesal sebab tidak menggunakan masa dengan sebaik-baiknya...


Kata orang hidup mesti di teruskan..yang lalu biarkan berlalu..kene pandang ke hadapan..tapi bagi aku, aku rindukan masa laluku...rindu sangat....

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

0 ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Sila tinggalkan Komen Anda Disini...!!!

/> /> />