Selasa, 6 Mac 2012

Selasa yang membosankan...

Views As salam...pepagi selasa ni takde ape yang nak buat, cuma rehatkan diri selepas seminggu keje tanpa rehat. Cuti kene tunda..perkara yang macam ni la yang paling aku malas sekali...

Semalam dah start keje kat belakang stor pulak...entah apa agenda sebenar dorang taknak manager kejer luar...ni mesti nak 'bunuh' kiterang....maklumlah nak 'cut coast'. Tapi takpe...walau ape pun keje yang dorang bagi aku sanggup sebabsemua keje tu aku dah lalui dulu masa aku masih store clerk lagi...


Tapi kesian jugak aku tengok member2 yang kene tendang pegi store lain, kalau dekat takpe la tapi kalau tempat tu jauh? Mungkin kalau masih bujang lagi takde masalah pegi tempat jauh, tapi kalau yang dah berumah tangga dan mempunyai anak macam mana?


Ok la...malas nak citer pasal tempat keje tu buat stress kepala hotak aku je...hari ni aku nak buat ape ek..??
Takde aktiviti yang boleh aku lakukan....takpe la, kemas rumah lagi baik...nanati bila orang umah aku datang mesti die happy...hehehee

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

0 ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Sila tinggalkan Komen Anda Disini...!!!

/> /> />