Rabu, 21 Mac 2012

Korang tertipu...!!!

Views As salam....


Hahahaha..lucu betol la....gelak sampai nak pecah perot ni...
Nak tau kenapa.????


Begini citernye..
Dua hari yang lepas aku post satu gambar kat dalam FB, gambar kat tempat keje aku la..
Sebenarnye pada mulanya gambar tu tak menyeramkan tapi atas kenakalan aku, gambar tu
aku edit letak pocong dalam tu...


Punyala banyak komen yang aku terima...hahahahaha...tipah tertipu ni...
Tapi gambar tu aku dah delete sebab taknak apa2 perkara lain pulak jadik...


nak tengok gambar tu ke..???


Jom layan.....



haaaa...nampak tak apa yang ganjil kat gambar atas tu..????




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

0 ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Sila tinggalkan Komen Anda Disini...!!!

/> /> />