Rabu, 21 Mac 2012

SPM!!! Ok Ke Tak Ok...????

Views As salam..


Baru teringat rupanya hari ni ke budak2 spm terima result..??
Amacam..?? ok ke tak ok..???


Teringat pulak zaman aku terima result dulu...hati berdebar2...gundah gulana dan macam2 lagi la..
Pagi tu sebelum pegi sekolah singgah jap kat kedai mamak dengan member2 yang lain, pekena roti
telor dengan teh tarik besar dulu...buat2 biasa je..taknak fikir sangat pasal result tu..





Dah selesai kat kedai mamak barula pegi sekolah beramai2 macam berarak pun ade gak masa tu..
Member yang satu ni tak habis2 berdoa supaya dapat result yang bagus...sorang member ni selamba je,
tak nampak kerisauannye...dah memang gaya dia macam tu...


Masa yang di tunggu2 dah tiba...masa untuk terima result.....taknak tengok...taknak tengok..
arghhh....tengok je la...alhamdulillah...walaupun tak seberapa tapi lulus gak...heheheheheehe


p/s..member sorang tu dapat result je terus lesap...kenapa ek?? korang tau jawapannya....

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

0 ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Sila tinggalkan Komen Anda Disini...!!!

/> /> />