Isnin, 30 Julai 2012

Hoii....jangan main mercun oii..!!!

Views As salam dam selamat  menunaikan ibadat puasa semua. Hari ni dah hari ke sepuluh berpuasa, diharapkan anda semua tak ponteng puasa lagi...

Dah lama tak update blog ni disebabkan masa yang terlalu padat sekali dengan kerja...oklah malam ni curik2 sikit masa update blog ni itu pu sebab nak meluahkan rasa yang amat marah sekali..



Bukan apa, ni di bulan mulia ni tak nak la bising2 dengan bunyi mercun, tu kalau tahun baru cina ye la dorang main mercun...ni tak...gedeboommm sana gedeboommm sini bagai nak rak...

Hormat sikit pada azan tu, orang tengah laung azan korang main mercun pulak...apa lah salahnya korang buat amal sikit, ngaji lagi bagus...

Tak serik2 lagi ke dengan berita  budak buta sebelah mata tu..kalu jadi kat korang padan muka korang.
Apa2 pun semoga puasa dan amaln kita diberkati Allah...

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

0 ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Sila tinggalkan Komen Anda Disini...!!!

/> /> />