Pages

Jumaat, 10 Ogos 2012

Unifi...oh Unifi...

Views Hari ni merupakan hari yang ke 3 perkhidmatan Unifi ku di putuskan. Isnin ni nak pegi cek kat TM Point, nak tahu caj penggunaan yang dorang kene kan sampai mencecah RM900++. Padahal aku baru pakai tak sampai 3 bulan pun...Aku syak ade sesuatu yang tak kene pada Unifi ku ni.

Aku tak maksudkan TM ni, tapi aku syak pada ejen yang membuat pemasangan kat rumah aku ni..
Ye la kan, dorang dah lebih tahu no pin Unifi ni sebelum kita, lagipun mamat tu duduk area ni gak...

Atau pun modem yang dorang gunakan ade masalah...takpe segalanye akan terjawab juga...sabar je la..
Nasib baik broadband masih ade...kalau tak tak dapat la nak keudara...hehehehe

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

0 ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Sila tinggalkan Komen Anda Disini...!!!

/> /> />