Pages

Sabtu, 28 Januari 2012

Kesian blog aku ni....

Views Singgah kejap kat blog ni...dah lame betol aku tak update..Lame sangat terbiar lain pulak rasenye...
Macam ni la kalau dah terlalu sibuk dengan keje, sampai nak meluangkan mase untuk keluarga pun terbatas..


Semenjak dua menjak ni terlalu banyak perkara yang terjadi, tak kisah la kat tempat keje ke atau kat rumah..
Sampaikan Hari jadi sendiri pun tak ingat...nasib baik anak2 and bini ingat kan aku, balik je dari keje dorang bagi supprise, walau pun tak kejutan itu tak seberape tapi aku hargai...sayang gak dorang kat aku ek..


Sedar x sedar  umur dah semakin meningkat, terasa macam masih remaja lagi...jiwa je la.
Ape2 pon semoga Allah panjangkan usia ku ini, amin..




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Jangan Lupa Follow

0 ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum
Sila tinggalkan Komen Anda Disini...!!!

/> /> />